Un milion de români merg zilnic la mall | Femei vs. bărbați și generația care se află în top
Redactat de City Fm in martie 7, 2023
Un milion de români merg zilnic la mall | Femei vs. bărbați și generația care se află în top
Ne place să mergem la mall, asta e clar. Conform unui studiu, un milion de români merg zilnic la mall. Nu neapărat pentru a face cumpărături, ci pur și simplu ne place să socializăm în centrele comerciale.
„Mersul la mall este un comportament social la noi în țară. După perioada pandemiei, oamenii au revenit în centrele comerciale avizi în primul rând de socializare. Cifrele se compară acum cu cele din 2019, ceea ce nu poate decât să ne bucure”, a declarat Georgian Drăghici, Director Comercial Brand Management.
Femei vs bărbați și generația care se află în top
În total, facem peste 32 de milioane de vizite la mall lunar, dintre care aproape 30% sunt în București.
Femeile sunt cele care fac cele mai multe vizite, atât la nivel național, cât și în capitală, în procent de 57%, în comparație cu bărbații, care vizitează centrele comerciale în procent de 43%.
În altă ordine de idei, Generația Millennials (cei născuți între 1981-1996) este cea mai activă. Consumatorii cu vârsta cuprinsă între 26 și 45 de ani reprezintă 53% din totalul de vizite, în timp ce Generațiile Z (18-25 ani) și X (45-55 de ani) constituie fiecare câte 23%.
Odată cu pandemia din 2020, consumatorii au fost nevoiți să se adapteze la shopping-ul online și chiar să grăbească procesul deja început al digitalizării. Deși se credea că epoca mall-urilor a apus, studiile arată că centrele comerciale moderne s-au adaptat și ele noilor nevoi ale consumatorilor.
Citește și:
Urmărește-ne pe #facebook și #instagram
Ne poți asculta pe 98.3 FM în Sibiu sau de oriunde în lume AICI.
#livecityfmsibiu